יותר לקוחות, יותר כסף ויותר זמן פנוי

יותר לקוחות, יותר כסף ויותר זמן פנוי

הרבה עסקים מגיעים למצב שהיומן שלהם מתפוצץ, המחירים שלהם יקרים יחסית ל"שוק" ועדיין, הם לא מצליחים להגיע להכנסה שהם היו רוצים, הם לא מרשים לעצמם לקחת חופש (או שהחופשות שלהם מאוד קצרות) והם לא מצליחים לעלות מדרגה לשלב הבא.

במצב כזה, לא רק שהם לא עוזרים לכל מי שהם יכולים לעזור, אלא הם נשארים מתוסכלים מזה שהם עובדים הרבה שעות ועדיין לא מצליחים לפרוץ את תקרת הזכוכית.

לאורך זמן העבודה שלהם שוחקת אותם – הם עובדים יותר, לחוצים יותר, ישנים פחות ועצבניים יותר. הם משקיעים המון מאמצים בשיווק ומכירות כדי למלא את היומן, אבל הזמן שלהם מוגבל וכך גם כמות הלקוחות שהם יכולים לקבל.

איך יוצאים מהמצב הזה?

הדרך לייצר יותר לקוחות ויותר זמן פנוי היא לעבור מעבודה של 1×1 לעבודה של אחד מול רבים (סדנאות וקורסים) או אחד מול אלפים (קורסים דיגיטליים).

מה זה אומר?

להתחיל למכור סדנאות וקורסים וקורסים דיגיטליים במקום למכור פגישות 1×1.

זה אומר שבשעתיים של סדנה או קורס נותנים ערך לעשרות אנשים בזמן שבשעתיים של פגישה אחת נותנים ערך לאדם אחד.

זה אומר שבמכירה של קורס דיגיטלי אתם יכולים לעזור לאלפי אנשים מבלי לגזול מזמנכם אפילו שעה אחת!

וזה אומר שבשעתיים של סדנה או קורס דיגיטלי אתם מקבלים הרבה יותר כסף על הזמן שלכם מאשר בפגישה 1×1.

במשך שנים מילאתי סדנאות והרצאות ל-30-50-80 משתתפים באופן קבוע ומכרתי מאות מוצרים דיגיטליים דרך המשפכים השיווקיים שבניתי ודייקתי במשך השנים. היום, העסק שלי מייצר לי הכנסה רק דרך המשפכים שבניתי. זו אמנם לא הכנסה פאסיבית, אבל לפחות אני לא מוכרת את הזמן שלי.

אוקי, אבל איך עושים את זה בפועל?

הכלי שיעזור לכם לעשות את זה הוא – משפך שיווקי.

משפך שיווקי בעצם מגדיל את החשיפה שלכם ללקוחות פוטנציאליים, חוסך לכם המון זמן ומכניס לכם הרבה יותר כסף.

המשפך השיווקי מזרים כמות גדולה של מתעניינים רלוונטיים לעסק באופן שוטף ורציף, כך שבסופו של דבר יהיה לנו משפך משומן שעובד עבורנו שהופך מתעניינים ללקוחות משלמים.

עובדים פעם אחת להגדיר ולבנות את המשפך, ומשתמשים בו שוב ושוב.

איך זה עובד?

המשפך השיווקי הוא בעצם אוסף של תחנות ופעולות אוטומטיות שאנחנו מעבירים את הלקוח מהרגע שהתעניין בנו ועד הרגע שהוא רוכש מאיתנו.
הלקוח בעצם עובר תהליך שבו אנחנו עוזרים לו להבין האם אנחנו יכולים לעזור לו, או שלא (גם זה קורה), והופך ממתעניין ללקוח משלם.

בכל עסק יכולים להיות מספר משפכים שיווקיים, כאשר לכל אחד מהם מטרה שונה.

המטרה היא – לסמן לקוחות פוטנציאליים, כאלה שהשירות או המוצר שלנו מתאימים להם, להגדיל את רמת האמון שלהם בנו ולגרום להם, בסופו של דבר, לרכוש מאיתנו.

השלבים בבניית משפך שיווקי –

לפני הכל – הגדרת מטרות ויעדים – אנחנו רוצים לדעת כמה לקוחות וכמה כסף אנחנו רוצים שהמשפך ייצר לנו.

הגדלת החשיפה – העלאת המודעות לעסק שלנו או למוצר/שירות ספציפיים בעזרת מודעות בתשלום, פעילות ברשתות החברתיות או שיתופי פעולה.

הגדלת רמת האמון – יצירת תכנים איכותיים ומשובחים שממצבים אותנו כאוטוריטה בתחום העיסוק שלנו.

חשיפת המוצר/השירות הספציפי שאנחנו רוצים למכור – כך שיענה על הצורך של הלקוחות הרלוונטיים עבורנו.

הנעה לפעולה – מכירה!

משפך שיווקי

מה צריך לדעת כדי לבנות משפך שיווקי?

1 –שיווק – לדעת לבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת ומותאמת לעסק שלכם.

2 –תפעול מערכות – מערכות פרסום, מערכת דיוור, בניית דפי נחיתה, סליקה, עריכת סרטונים, עיצוב, פלטפורמות אחסון, עריכת תמונות, פלטפורמות של אתרי חברים/קורסים דיגיטליים, מערכות אוטומציה ואינטגרציה, מערכת ניהול לקוחות ועוד…

3 – מדידה ואופטימיזציה – לבדוק מה עבד, מה לא עבד, איזה שלב במשפך צריך לשפר, כמה עולה ליד וכו'…