אם אתה לא שם, אתה לא קיים. וגם את...

פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת (וזולה!) לשיווק ופרסום. במיוחד לעסקים קטנים
אבל
החוקים בפייסבוק משתנים כל הזמן. אז אנחנו צריכים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ולרדוף אחר הטרנד הבא בפייסבוק ("מי שרוצה שיכתוב 'אני' בתגובות"… שידורי לייב, וכו'). אנחנו אף פעם לא יודעים מה יהיה מחר. ויום אחד, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בלי כלום.

הפתרון – אתר אינטרנט

לכל עסק, צריך שיהיה בית. אתר הבית.
מקום שבו מרוכזים כל הדברים החשובים שאנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ידעו עלינו ויקבלו מאיתנו –

איך יוצרים קשר?
איפה אנחנו נמצאים?
קישור לרשתות החברתיות
מה האג'נדה שלנו?
מידע על כל השירותים
ועוד

אנחנו רוצים שללקוחות שלנו יהיה הכי קל בעולם למצוא אותנו ולמצוא פרטים על השירותים שאנחנו מספקים. לעשות להם את החיים קלים.

אם יהיה להם קשה למצוא אותנו, או להבין מה אנחנו מספקים – הם מהר מאוד יוותרו ויחפשו מישהו נגיש יותר.

רוצה לעבוד איתי?

הכי טוב להשאיר כאן פרטים

אבל אפשר גם להתקשר או לשלוח וואטסאפ 0544-515-248 או לשלוח מייל einat@einatsagi.co.il

למה עוד חשוב שיהיה לנו אתר?

אתר אינטרנט ממצב אותנו כמקצועיים ורציניים. כמי שאפשר לסמוך עליהם.
אם הוא עשוי טוב, הוא אפילו עושה את העבודה בשבילנו, והופך מתעניינים ללקוחות משלמים.
הוא שם כל הזמן, בין אם מחפשים אותנו ב-5 בבוקר, 2 בצהריים או ב-11 בלילה.
כי לא כולם נמצאים בפייסבוק, אבל כולם גולשים באינטרנט

מה חשוב שיהיה באתר תדמית?

יש נטייה לזלזל באתר תדמית פשוט אבל אם כותבים ובונים אותו נכון, הוא יכול לתפקד ממש כמו דף מכירה שמזרים אלינו לקוחות כל הזמן. אז לפני הכל, התוכן באתר שלנו חייב להיות שיווקי, ולא יבש ואינפורמטיבי. ולכן, כדאי לעשות מחקר לפני שמתיישבים לכתוב את התוכן לאתר.

קודם כל, להבין את המטרות של האתר –
א – נוכחות דיגיטלית – שידעו שאנחנו קיימים בכלל
זוכרים את "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" של דפי זהב?
היום זה נכון לגבי האינטרנט או גוגל…
ב – שיהיה קל ללקוחות למצוא אותנו
ג – שנוכל להגיע ליותר לקוחות

דבר שני, להבין את קהל היעד שלנו –
לדעת מי הקהל שלנו, מה הם מחפשים לפתור,
באיזו שפה הם חושבים ומדברים, מה החלומות שלהם
(בהקשר של הפתרון שאנחנו מציעים) וכו'.

אז, ורק אז, מתיישבים לכתוב את התוכן לאתר.

מבנה אתר תדמית שמביא לקוחות

1 –
אולי הדבר הכי חשוב באתר – דף הבית
זה הדף הראשון, בדרך כלל, שגולשים יגיעו אליו, ולכן הוא חייב להיות מזמין, פשוט, ברור ומניע לפעולה.
מבחינתי, מבנה של דף הבית אמור להיות מאוד דומה למבנה של דף מכירה.
כזה שמדבר בשפה של הלקוחות שלנו וכזה שיגרום להם להבין שיש לנו את הפתרון לבעיה שלהם

2 –
הדבר השני הוא קצת לספר על עצמנו
אמנם כתבתי קודם שאנחנו לא מעניינים את הלקוחות, אבל כן חשוב שידעו מי אנחנו, מה הנסיון שלנו ולמה לבחור דווקא באנו.
כי בסופו של דבר, אנשים קונים מאנשים.

3 –
הדבר השלישי הוא המוצרים/השירותים שלנו
כאן נפרט, באת כל המוצרים והשירותים שאנחנו מציעים
כאשר כל אחד מהדפים הוא דף מכירה בפני עצמו, שעונה על כל הקריטריונים של דף מכירה ממיר

4 –
הדבר הרביעי הוא בלוג מאמרים/פוסטים
יש כאלה שנוטים לזלזל בבלוג, או לא מבינים מספיק את החשיבות שלו,
אבל הבלוג שלנו, או מאגר המאמרים באתר, זו הדרך שלנו להציג את
האג'נדה שלנו, כך שיכירו אותנו יותר טוב, יתחברו אלינו וירצו לרכוש מאיתנו.
אז ממש לא לזלזל בחלק הזה

5 –
וכמובן, החלק החמישי, ולא פחות חשוב – דרכים ליצירת קשר
סופר חשוב שיהיה ממש ברור איך אפשר ליצור אתנו קשר.
כל הדרכים – טלפון, מייל, טופס השארת פרטים ואפילו כתובת אם זה רלוונטי.
אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים שמגיעים לאתר יצרו איתנו קשר.

די פשוט, לא?
לא צריך להיות אתר מפונפן, מסובך ומעוצב למשעי שעולה עשרות אלפי שקלים.
הוא צריך להיות כתוב טוב, נקי ואסתטי.

רוצה לעבוד איתי?

הכי טוב להשאיר כאן פרטים

אבל אפשר גם להתקשר או לשלוח וואטסאפ 0544-515-248 או לשלוח מייל einat@einatsagi.co.il