אני מאוד אוהבת להתחיל פרויקטים חדשים. להתחיל מאפס, דף חלק. ללמוד הכל על העסק של הלקוחות ועל קהל היעד.
ואני גם אוהבת לסיים אותם 😄 אוהבת לראות מוצר מוגמר ואוהבת מאוד שהלקוחות מרוצים מהתוצאות.
ממש השבוע סיימתי פרויקט כזה.
האתגר - 💪
הלקוחה הגיעה אליי עם אתגר מוכר וידוע.
רשימות שונות של מאות מנויים שמונהלות באקסלים ומסרבלות את העבודה.
ובנוסף, עדכונים במייל שנשלחים, לאותם מאות אנשים, מג'ימייל…
המטרה - 🎯
להקים מערכת דיוור עם פילוח לפי סוגי מנויים, ולהפסיק את השימוש המסורבל באקסלים ובג'ימייל…

רגע, למה צריך בכלל מערכת דיוור?
מערכת דיוור מאפשרת לשלוח מיילים בצורה מהירה ויעילה למגוון רחב של מנויים.
היא מייעלת את תהליך השיווק. אפשר לפלח מסרים לפי סוגי המנויים (פרסונליזציה).
אפשר לעצב את המסרים ולהתאים אותם לקו העיצובי של העסק ועל ידי כך ליצור מיתוג עקבי.
אחד המאפיינים הכי חשובים במערכת דיוור – הוא שיש סטטיסטיקות ואפשר לבצע מדידה ובקרה. אפשר לדעת בדיוק מה מעניין את המנויים שלנו ומה פחות, ולפי זה להתאים את המסרים.
בנוסף, מערכת דיוור חוסכת לנו המון זמן ומאמץ בניהול שליחת מיילים לקבוצות גדולות של מנויים.
רוב המערכות מספקות גם אפשרות לאוטומציות שחוסכות לנו המון כאבי ראש.
נחזור לפרויקט שלנו.
אלה השלבים שבוצעו:
הקמת מערכת דיוור שתוכל לשרת את צרכי הצוות בצורה מושלמת. זה כולל ייבוא מנויים קיימים ופילוח לפי סוג הרשימה, מה שמסייע לנו לשלוח תוכן מותאם לכל קהל.
עיצוב תבנית קבועה לניוזלטר, בהתאמה לסגנון העסק שמעניק לו מראה מקצועי ומודרני ונוח לקריאה.
עיצוב תבנית קבועה למסר קצר המאפשרת ללקוחה להעביר את המסרים שלה בצורה חדה ומשכנעת.
הקמת דף נחיתה ליצירת קשר + דף תודה – בעיצוב מותאם לסגנון וידידותי למשתמש, על מנת לעודד מנויים ליצור קשר להמשך שיתוף פעולה.
הקמת תבנית דף נחיתה להרשמה לסדנה – עד היום ניהול הנרשמים בוצע באקסלים… מעכשיו, יוכלו לשפל את התבנית לכל סדנה חדשה, ולעקוב אחר נרשמים ומשתתפים.
הקמת דף נחיתה בסגנון מיני-סייט, עד שיהיה אתר באוויר – שמרכז את כל המידע החשוב והמרכזי על הפעילויות השונות, המלצות מלקוחות ואפשרות ליצור קשר.
הקמת ממשק ידידותי לשימוש לצוות, לעדכון רשימות המנויים.
הדרכה בזום לצוות על המערכת – בנוסף לכל הפיתוח והעיצוב, ניתנה הדרכה מקיפה לצוות על שימוש במערכת החדשה. ההדרכה כללה הסברים מפורטים על כל הפיצ'רים הרלוונטיים של המערכת, הדגמות של הפעולות השונות ותשובות לשאלות נפוצות, על מנת לוודא שהצוות יכול לנצל את המערכת בצורה מיטבית ויעילה.
המשך ליווי – אני נשארת זמינה לשאלות עבור הצוות עד שיוכלו לתפעל את המערכת בצורה שוטפת.
היה לי ממש כיף להיות חלק מהפרויקט הזה, שאפשר לי להשתמש ביכולות שרכשתי בשנים האחרונות מניהול עשרות רשימות תפוצה לי וללקוחות שלי.