זה יכול להיות מתיש ושוחק לנהל את השיווק לבד בעסק במשך שנים. וזה גם יכול להיות מה שמעכב את העסק שלך מלגדול.
אחת הדרכים למנוע את השחיקה היא להוציא משימות החוצה, לעובדים או פרילנסרים.
זו דרך מצוינת לחסוך בזמן ובמשאבים, אבל כן דורש תכנון והכנה מראש.
אז איך לעשות את זה נכון?

קודם כל, להתחיל מקטן, עם משימות קטנות יחסית כדי "לבדוק את המים". זה מאפשר להעריך את היכולות ואיכות העבודה.
1 – שלב ראשון, תוך כדי ביצוע המשימות בעצמך במשך תקופה, לכתוב לעצמך את כל השלבים שמבוצעים בדרך, לתקן ולהוסיף תוך כדי תנועה
2 – שלב שני, לכתוב את התהליך הכי מפורט שאפשר, בצורת צ'קליסט (רצוי גם תרשים זרימה, אבל לא חובה), כדי שגם אנשים שלא מכירים את המערכות יוכלו לבצע את המשימה
3 – שלב שלישי, למצוא את מי שהכי מתאימים לביצוע המשימה – להבין איזה יכולות דרושות כדי לבצע את המשימה (באיזה יכולות שלך השתמשת?), איזה ניסיון דרוש וכו'.
4 – שלב רביעי, בפעמים הראשונות, לבצע יחד את המשימה עד שהם "שוחים" בחומר – אם יש טעויות, לא לתקן לבד, אלא להסביר איפה הטעות, כדי למנוע אותה בהמשך
5 – שלב חמישי, הם מבצעים לבד את המשימה ושולחים לך לבדיקה כדי לוודא ששום דבר לא נשכח
6 – אם בחרת נכון בשלב 3 – מהר מאוד כבר לא יהיה צורך בבדיקה
7 – אם בחרת נכון בשלב 3 – יש מצב שהצ'קליסט שהכנת יחזור אליך בצורה משודרגת וחסכנית יותר.
בסופו של דבר, אמורים להיות לך צ'קליסטים ונהלים של כל פעולה שמתרחשת בעסק בכלל ובשיווק בפרט, כך שתהיה לך אפשרות להעביר לאחרים בקלות ולשחרר את עצמך מהפעולות הטכניות.
זה אחד הדברים הראשונים שאני עושה בעסקים שאני מתחילה לעבוד איתם. קודם כל, למפות את כל הפעולות ולהכין צ'קליסטים, ואז לגייס את מי שיבצעו.