כמנהלת התפעול של השיווק הדיגיטלי אני מפקחת על הפעילות היומיומית של מאמצי השיווק הדיגיטלי של החברה. אני עובדת מול הספקים השונים – כותבי תוכן, תפעול טכני, SEO, מתכנת אתר, סוכנויות דיגיטל וכו' – כדי לוודא שכל צוות עושה את שלו כדי להשיג את יעדי השיווק וכדי להבטיח שכל ההיבטים של מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים של החברה מבוצעים בצורה חלקה ואפקטיבית.

אני מוודאת הטמעה של האסטרטגיות השיווקיות בפועל, מנתחת נתונים ומדדים כדי למדוד את הצלחת הקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים של החברה ומציעה המלצות לשיפור.

מה זה אומר בפועל? יצירת לוחות זמנים, חלוקת משימות, גיוס ספקים, פיקוח ובקרה באופן שוטף, חיבור בין הצוותים השונים, מיפוי ושיפור תהליכים, מדידה ובקרה.

מה ההבדל בין מנהלת שיווק דיגיטלי לבין מנהלת תפעול של השיווק הדיגיטלי?

מנהל שיווק דיגיטלי אחראי על פיתוח אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של החברה. אסטרטגיות המקדמות את המוצרים או השירותים של החברה, מגבירות את המודעות למותג ומניעות תנועה לאתר החברה או לדפי המדיה החברתית.

מצד שני, מנהלת תפעול שיווק דיגיטלי אחראית על ניהול הפעילות השוטפת של מאמצי השיווק הדיגיטלי של החברה. אני מפקחת על ביצוע קמפיינים שיווקיים דיגיטליים ומוודאת שהם עולים בזמן ובמסגרת התקציב. אני גם מבצעת סינכרון בין הצוותים השונים, כגון מדיה חברתית, שיווק במייל וקידום אתרים, כדי להבטיח שכל צוות תורם למטרות השיווק הכוללות.

שני התפקידים חשובים להצלחת מאמצי השיווק הדיגיטלי של החברה, ולרוב, אני עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי שיווק.

אישה עם לפטופ

רוצה לעבוד איתי?

הכי טוב להשאיר כאן פרטים

אבל אפשר גם להתקשר או לשלוח וואטסאפ 0544-515-248 או לשלוח מייל einat@einatsagi.co.il

לאיזה עסקים חשוב שתהיה מנהלת תפעול השיווק הדיגיטלי?

כל עסק שיש לו נוכחות דיגיטלית ועוסק במאמצי שיווק דיגיטלי יכול להפיק תועלת ממנהלת תפעול שיווק דיגיטלי. זה כולל עסקים בכל הגדלים, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים גדולים.

עסקים שיש להם נוכחות דיגיטלית משמעותית ונשענים במידה רבה על שיווק דיגיטלי כדי להגביר מכירות או מודעות למותג זקוקים יותר למנהלת תפעול שיווק דיגיטלי. זה יכול לכלול עסקים מכל התחומים.

מנהלת תפעול שיווק דיגיטלי שימושית במיוחד עבור חברות שיש להן פעולות שיווק דיגיטלי מורכבות הכוללות מספר ערוצים, כגון מדיה חברתית, שיווק במייל, קידום אתרים ופרסום ב-PPC. אני יכולה לעזור להבטיח שהערוצים השונים הללו פועלים יחד בצורה חלקה כדי להשיג את יעדי השיווק.

בסופו של דבר, כל עסק שרוצה לייעל את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלו ולמקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) מתקציב השיווק שלו יכול להפיק תועלת ממנהלת תפעול שיווק דיגיטלי בצוות.

מתי כדאי לגייס מנהלת תפעול לשיווק הדיגיטלי?

ישנם 2 מקרים שבהם כדאי לגייס מנהלת תפעול לשיווק הדיגיטלי:

1 – אם החברה צומחת במהירות ומנהל.ת השיווק הדיגיטלי מתקשים לעמוד בעומס העבודה, יכול להיות שזה זמן טוב להביא מנהלת תפעול שיווק דיגיטלי שתסייע בניהול התפעול השוטף ותבטיח ביצוע קמפיינים בצורה חלקה ויעילה.

2 – אם מנהל.ת השיווק הדיגיטלי מקדישים זמן רב למשימות תפעוליות, כמו ניהול צוות, תיאום עם מחלקות אחרות וניתוח נתוני קמפיינים, עשוי להיות מועיל להביא מנהלת תפעול שיווק דיגיטלי שתיקח על עצמה את המשימות הללו כדי לשחרר את מנהל.ת השיווק הדיגיטלי להתמקד באסטרטגיה וחדשנות.

בסופו של דבר, ההחלטה להעסיק מנהלת תפעול שיווק דיגיטלי צריכה להתבסס על צרכי החברה וצוות השיווק הדיגיטלי. חשוב להעריך את עומס העבודה והאחריות של כל אחד מחברי הצוות כדי להבטיח שכולם עובדים בשיתוף וביעילות.

איך מגייסים מנהלת תפעול לשיווק הדיגיטלי?

מכיוון שהתפקיד הוא לפקח על ביצוע כל מסעות השיווק הדיגיטליים וניהול התפעול השוטף של צוות השיווק הדיגיטלי, חשוב שיהיה ניסיון בשיווק דיגיטלי, כמו גם יכולת להוביל צוות, לנתח נתונים ולייעל קמפיינים להשגת יעדים עסקיים.

רצוי שהיא תהיה בקיאה בכל התחומים שעליהם היא אמורה לפקח, כמו:

  • כתיבה שיווקית
  • פרסום ממומן בפלטפורמות שונות
  • כתיבה ובנייה של דפי נחיתה ומכירה
  • הקמת אתרים ותחזוקה שוטפת
  • הקמת קורסים דיגיטליים
  • אוטומציות
  • רשתות חברתית
  • מדידה ובקרה
  • הקמה וניהול של רשימות תפוצה
  • היכרות עם מערכות CRM
ובנוסף, 
  • יכולת מיפוי תהליכים קיימים ומתן הצעות לשיפור
  • בניית סיסטם לתהליכים חדשים
  • חלוקה למשימות 
  • קביעת לוחות זמנים

רוצה לעבוד איתי?

הכי טוב להשאיר כאן פרטים

אבל אפשר גם להתקשר או לשלוח וואטסאפ 0544-515-248 או לשלוח מייל einat@einatsagi.co.il