ממתעניינים ללקוחות משלמים

הכלי השיווקי האולטימטיבי

שכל עסק חייב

אתר אינטרנט

להגיע ליותר לקוחות, להגדיל הכנסות ולייצר הכנסות אוטומטיות בעסק

רוב האנשים לא ירכשו ממישהו שהם לא מכירים. ואנחנו צריכים למצוא דרכים יצירתיות כדי לגרום לאנשים להכיר אותנו, לאהוב אותנו ולסמוך עלינו כך שבסופו של דבר ירכשו מאיתנו מבלי להכיר אותנו באמת.

בעזרת משפך שיווקי, אנחנו בעצם יוצרים מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו כדי שיהפכו ללקוחות משלמים.

המטרה של המשפך השיווקי היא הזרמת לקוחות פוטנציאליים לעסק באופן שוטף ורציף, והפיכתם ממתעניינים ללקוחות משלמים.

אתר אינטרנט

משפך שיווקי מאפשר לנו

גם להגדיל את קהילת העוקבים

גם לנהל איתם מערכת יחסים

גם למכור ליותר אנשים

וגם למכור שוב ושוב לאותם לקוחות

בכל עסק חשוב שיהיה לפחות משפך שיווקי אחד.

אשמח לעזור לך לבנות גם בעסק שלך משפך שיווקי שיגדיל את רשימת התפוצה ואת המכירות.

עינת שגיא

למה אני?

כשפתחתי את העסק שלי של ליווי תזונתי, התחלתי, כמו כולם, להיפגש אישית עם לקוחות.

בהתחלה, לא היה קל. בגלל שהייתי בתחילת הדרך, המחירים שלי היו נמוכים, לא ידעתי איך ליצור מחויבות אצל הלקוחות, אז היו הרבה שלא היו מגיעים או שהיו מגיעים ממש באיחור (מישהו פעם איחר ב-45 דקות לפגישה של שעה) וההכנסות היו נמוכות עד לא קיימות…

אחר כך היה קצת יותר פשוט, כשכבר למדתי למכור סדרות של מפגשים ולא כל פעם למכור את הפגישה הבאה. אבל זה היה נורא מתיש לאסוף לקוח ועוד לקוחה ועוד לקוח אחד אחת. עם פינצטה. הרגשתי שזה לא נכון לי לעבוד ככה ולאט לאט התחלתי לחפש פתרונות איך להגיע ליותר אנשים. הבנתי שאני צריכה פתרון שיעזור לי להחליף את העבודה 1×1 עם לקוחות לעבודה מול רבים.

בסוף, מצאתי שני פתרונות.

פתרון ראשון – הרצאות וסדנאות – במקום להיפגש עם אדם אחד כל פעם, לארגן הרצאה ולהעביר את אותו חומר בדיוק, באותו זמן, לכמות גדולה יותר של אנשים. אבל, היתה רק בעיה אחת -היה לי פחד קהל 🙂 עד אותו רגע, היה לי קשה לדבר בחדר שהיו בו יותר מ-5 אנשים (בבית הספר קראו לי "דג"… כי הייתי שותקת כל הזמן). אבל הייתי נחושה! והחלטתי שאני לא מוותרת! את ההרצאה הראשונה שלי העברתי בסלון הביתי שלי, עם קומץ חברים ושכנים (בערך 10 אם אני זוכרת נכון). 

ישבתי (!!) מולם, הקראתי מהדף והיה משעמם בטירוף! (כשסופסופ הרמתי את העיניים מהדף, ראיתי שכמה מהם נרדמו…). הפעם השנייה כבר היתה מול קהל חיצוני, לא במגרש הביתי, והיה קצת יותר מוצלח!

ואז, נפתחה הצ'אקרה! כל חודשיים בערך "הרמתי" סמינר ל-30/50/80 אנשים. והאמת, שהתמכרתי 🙂 ממש אהבתי את זה! כל חודשיים בערך התקיים סמינר, בסמינר מכרתי תכנית קבוצתית (20-25 משתתפים) שכללה 3 מפגשים. חצי מהתכנית התמלאה כבר בסמינר, ואחרי קמפיין דיוור לרשימת התפוצה התכנית התמלאה. העסק המשיך לגדול והיה כיף!

אחרי שנתיים של סמינרים וסדנאות שוב חיפשתי פתרון שיעזור לי להגדיל אפילו יותר את כמות הלקוחות.

ושוב מצאתי פתרון – מוצרים דיגיטליים! ארזתי את כל החומרים הכי טובים שלי למוצרים דיגיטליים – כאלה שמכינים פעם אחת ומוכרים אותם שוב ושוב ושוב. הם גם מאפשרים לי לעזור להרבה יותר אנשים, בלי תלות בזמן שלי והם גם מאפשרים לי להוזיל עלויות ומחירים, כך שיותר אנשים יכולים ליהנות מהם. המוצרים הדיגיטליים שלי כבר נרכשו על ידי מאות אנשים בלי שזה יבוא על חשבון הזמן שלי ואני פנויה לעשות דברים אחרים ולפתח עוד ועוד את העסק שלי.

אבל! כל זה (גם הסמינרים וההרצאות וגם המוצרים הדיגיטליים) לא היה עובד, אם לא היו לי משפכים שיווקיים שמעבירים את הלקוחות תהליך, שהופך אותם ממתעניינים ללקוחות משלמים.

מחירים החל מ-3,500 ש"ח

לשיחת ייעוץ חינם כדאי להתקשר 0544-515248 או למלא פרטים ואחזור בהקדם

טלפון

דוגמה למשפך שיווקי

תרשים משפך שיווקי
תרשים משפך שיווקי